Saturday, December 31, 2011

selamat tinggal 2011:'(

hello!!watsapp...!!Alhamdulillah syukur dapat menaip lagi tuk post yg terakhir bgi tahun 2011 ny..ahah..juz 2 post jew yg pena aq update..pemalasnye akmalaily ny.huhu.. dan secara rasminya ini adalah post terakhir aq untuk tauhn 2011 ny!! Insyaallah taun depan aq akan rajin tuk mengupdate blog aq ny.semoge tahun 2012 lebih baik drp taun 2011.heheh...huhu.

Esowk kite da melangkah ke tahun 2012 , so ape azam taun baru kowang yek? ermmm.aq da malas nak berazam taun baru ni sebab azam aq ta pernah akq nak buat. Kalau buat pun sampai tengah jalan azam tah kemana aq pun tah kemana haha.. Jadi tahun ni aq tak nak berazam apa-apa cuma aku nak buat yang terbaik dan jadi orang yang lebih baik tu je kot. tp cam xbesh lah plak an xde azam..jap2..pk..hahah?emm


ok..azam 2012:

1)kurangkan titow!cyes2.

2)xnk ponteng kelas da(sedeyh sbb aq hmpir di bar dri final.tenks tu en azmi sbb benarkn aq ngan skping surat tu jew)

3)mmg xnk boros lah an(sebab kene spend bnyk duet tuk li nnti)

4)nk rajin g swimming!!(sbb nk pndai brnang breastroke style)

5)nk rajin stdy(luse da nk final,stdy ntah ke mane!)

6)nk g melancong lah!pulau2.:)

7)cam bnyak lak..hurm..nk cari kwan yg betul2 kwan

8)nk rajinkn diri tuk slalu update blog ny!!yeayyyh..

tu je kowt..hope kali ny aq berjaye..hahah.


actly, banyak gilew bnde yg berlaku lam taun 2011 ny..kebaikan,kecurangan,kejahilan..hurm.sampai xterungkap.tp akan kuhuraikn 1 persatu taun depan.tggu ye:)

tarikh2 penting n mmg wat aq tggulah tuk taun 2011:

20112011(bufday c dye)

20122011(our 3rd anniversary)

next year 20122012??wow./sgt sweet.xsabar nk tggu..

5 jan ny,aq akan dapat hadiah tuk bufday n anvrsary..nntilah update bende alah tu..cam bnyak jew.sbb mmg bnyak sgt!!yg penting iphone 4 dlm tangan..hahah.

huhu..o00.mahu melayan cite ombak rindu sebentar.:)janji pasny akn slalu mgupdate n cari ramai kwan yg sejati..huhu.Ok lah sampai disini saje dan diharap tahun 2012 akan lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumnya. Bagi yang sudah berazam tahun baru tu harap korang semua berjayalah menyempurnakan azam korang tu nanti ye.. semoga ketemu lagi pada tahun depan 2012.. haha padahal esok je.. :P ~

bye2.......


welcome:)


No comments:

Post a Comment